FANDOM

Barack Obama – czterdziesty czwarty prezydent Stanów Zjednoczonych, będący zarazem pierwszą czarnoskórą osobą piastującą to stanowisko. W serialu z reguły przedstawiany jest z dużą twarzą, nosem i nieproporcjonalnie wielkimi ustani, nosząc granatowy garnitur z krawatem. W oryginalnej wersji głosu Obamie użycza Trey Parker, a w polskiej Wojciech Paszkowski.

Udział Edytuj

Pierwszą znaczącą rolę ogrywa w odcinku Odnośnie wczorajszej nocy…, w którym przedstawiony zostaje jako członek profesjonalnej organizacji złodziejskiej, do której należy również jego rywal w wyborach prezydenckich John McCain. Ten, który wygra, zyska dostęp do tajnego prezydenckiego tunelu, przy wykorzystaniu którego będzie mógł wykraść diament Hope z Instytutu Smithsona. Z pomocą Ike’a Broflovskiego obaj pozorują swoją śmierć i planują spędzić resztę życia na egzotycznej wyspie. Obama ostatecznie decyduje się zostać prezydentem.

W Terapii seksualnej jest jednym z przywódców konspiracji, mającej na celu usprawiedliwić uzależnienie bogatych mężczyzn od seksu i zdradzania swoich partnerek, poprzez twierdzenie, że znajdują się oni pod wpływem kosmity-czarodzieja zmuszającego ich do uzależnienia seksualnego. Kiedy Kyle sugeruje, że powinni oni nauczyć się kontrolować swoje żądze, wraz z Buttersem zostaje zaprowadzony do Independence Hall. Na miejscu Obama zachęca chłopców do zabicia kosmity, w rzeczywistości będącego żołnierzem noszącym kostium. Po zabiciu żołnierza Obama wygłasza przemowę, podczas której stwierdza, że kiedy kolejny bogaty i odnoszący sukcesy mężczyzna zostanie przyłapany na zdradzie, będzie to oznaczało urok rzucony przez innego kosmitę-czarodzieja.

W Dowcipobocie przemawia publicznie, informując, że Dowcipobot planuje atak na Stany Zjednoczone, chcąc wykorzystać do tego rosyjskie pociski. Informuje, że ostatnie godziny życia spędzi oglądając z rodziną filmy Tylera Perry’ego z serii Madea, dodając: „Wiem, że to straszny wstyd, ale nie mogę się oprzeć”.

W odcinku Zwyciężył Obama! zawiera układ z generałem Tso, na mocy którego w zamian za wybranie na drugą kadencję obiecuje Chińczykom prawa do Gwiezdnych wojen. Generał zawiera układ z Cartmanem, na mocy którego Cartman otrzyma rolę w kolejnej części Gwiezdnych wojen, jeżeli ukradnie karty do głosowania i dostarczy je Tso do Red Lobster. Chłopcy odkrywają plan Cartmana i próbują go powstrzymać, a ten chowa karty u sprzedawcy hummerów. Koniec końców, chcąc chronić Gwiezdne wojny, decydują się spalić karty, a Obama zostaje wybrany na drugą kadencję.

Inne występy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki