FANDOM

Caitlyn Jenner, właściwie Bruce Jenner – emerytowany amerykański sportowiec, który nie czując się dobrze z własnym ciałem rozpoczął operację zmiany płci i stał się transpłciową kobietą.

Udział Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się w Opowieści Moszny McGlutojajca, gdzie Butters pod wpływem swojej książki O kupie, która zrobiła siusiu zabija wszystkich Kardashianów, w tym – wtedy jeszcze – Bruce’a Jennera.

W Oszałamiającej i odważnej zostaje wspomniana przez dyrekotra PC, który wzywa do siebie Geralda, żeby opowiedzieć mu o tym, że jego syn Kyle nie uważa Caitlyn za bohaterkę. Prowadzi to do konfliktu pomiędzy dyrektorem a Kyle’em, który ostatecznie – po gnębieniu go przez dyrektora i Randy’ego – dla świętego spokoju przyznaje, że Caitlyn jest również jego bohaterką.

W Gdzież mój kraj?, podczas zorganizowanej w Białym Domu konferencji, której tematem jest przemowa Kyle’a na temat jego nowoodkrytej tolerancji, Barack Obama robi Kyle’owi „niespodziankę”, zapraszając na scenę Caitlyn, która odwodzi go do South Parku. Odjeżdżając sprzed Białego Domu, kobieta rozjeżdża przechodnia. Pod koniec odcinka Herbert Garrison ogłasza, że będzie ubiegał się o fotel prezydenta Stanów Zjednoczonych, a Caitlyn będzie jego kandydatką na wiceprezydenta. Wraz z Garrisonem odjeżdża do Waszyngtonu, ponownie rozjeżdżając przechodnia.

Ponownie pojawia się w Treści sponsorowanej, gdzie wspiera pana Garrisona w debacie przeciwko Hillary Clinton. Podczas debaty zabiera głos, mówiąc, że Clinton wygląda „jakby osioł nasrał jej na twarz”. Dowiadując się o konspiracji, jaka zawiązała się w South Parku, odwozi pana Garrisona i byłą dyrektor Victorię do miasteczka, tym razem dla odmiany rozjeżdżając tłum przechodniów.

W Prawdzie i reklamach wspiera Garrisona i Victorię, zszokowanych tym, jak zmieniło się South Park od ich wyjazdu, w ataku na bractwo PP Delta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki