FANDOM

Clyde Donovan (dawniej Clyde Goodman i Clyde Harris) – uczeń czwartej klasy szkoły podstawowej w South Parku, członek Gangu Craiga. Ma holenderskie korzenie, jako że jego matka jest z pochodzenia Holenderką.

Charakterystyka Edytuj

Przez dziewczyny został wybrany najprzystojniejszym chłopakiem w klasie. Wybór ten był jednak spiskiem kilku dziewcząt podliczających punkty, które umieściły go na pierwszym miejscu, ponieważ liczyły na prezenty w postaci butów ze sklepu, który prowadzi jego ojciec. Prowodyrką była Bebe Stevens, w którą Clyde umawia się do tej pory i której sprawuje podarki w postaci butów. Clayde nie jest jednak świadomy manipulacji i cały czas uważa, że jest najprzystojniejszym chłopakiem w klasie, przez co popadł w narcyzm i lubi oglądać w lustrze swoje odbicie. Cecha ta nie ma jednak wpływu na jego codzienne zachowanie – jest przyjazny wobec innych i ma pozytywne nastawienie do życia.

South Park: Kijek Prawdy Edytuj

W grze South Park: Kijek Prawdy jest jednym z głównych antagonistów. Początkowo należy do Królestwa Kupa Keep, w którym jako wojownik na czternastym poziomie sprawuje funkcję kwatermistrza, zostaje jednak wygnany przez Cartmana, kiedy nie dopilnował Kijka Prawdy i pozwolił, żeby ukradły go elfy z królestwa Kyle’a. W akcie zemsty ukradł Kijek dla siebie, zmuszając zwaśnione strony do zjednoczenia się. Ostatecznie zostaje pokonany przez Nowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki