FANDOM

Elżbieta Kopocińska, właściwie Elżbieta Kopocińska-Bednarek (ur. 11 maja 1970) – polska aktorka głosowa i reżyser dubbingu, bardzo sporadycznie występująca przed kamerą. Była żoną aktora Tomasza Bednarka (w Miasteczku South Park pojawiającego się gościnie w odcinkach Black Friday i Titties and Dragons, gdzie dubbinguje Elma, któremu użycza głosu również w Ulicy Sezamkowej), z którym ma dwóch synów: Krzysztofa i Adama.

Jako reżyser dubbingu i aktorka głosowa współpracuje przede wszystkim ze studiem Start International Polska, w którym reżyserowała polskie wersje takich produkcji jak Mass Effect, Wiedźmin, ParaNorman czy Transformers: Wiek zagłady.

Miasteczko South Park Edytuj

Jest jedną z dwóch aktorek – obok Brygidy Turowskiej-Szymczak – które użyczały głosu w obu polskich dubbingach do Miasteczka South Park, jednak jako jedyna w obu wersjach wciela się w te same postaci – Ike’a Broflovskiego i Bebe Stevens. W pierwszej wersji użyczała głosu również Sheili Broflovski (w drugiej postać tę dubbinguje Turowska-Szymczak), zaś w drugiej użycza głosu również takim postaciom jak Shelly Marsh, Nichole, Firkle i Lisa Berger, bardzo często dubbingując również dziewczynki i przedszkolaków.