FANDOM

Goci – grupa dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej w South Parku, będąca przedstawicielami subkultury gotyckiej, wobec czego wszyscy mają czarne włosy i podkreślone na czarno oczy.

Członkowie Edytuj

  • Michael – najstarszy z grupy. Nosi czarny płaszcz, pod który zakłada białą koszulę, chodzi w czarnych błyszczących butach na obcasie, a w uszach ma srebrne kolczyki w kształcie krzyży. W ręce zazwyczaj trzyma drewnianą laskę,
  • Pete – drugi pod względem wieku członek grupy. Czarne włosy w niektórych miejscach zabarwione ma na czerwono. Nosi szarą koszulę, czarne spodnie i fioletowe buty.
  • Henrietta Biggle – jedyna dziewczyna w grupie, a zarazem jedno z nielicznych otyłych dzieci w miasteczko. Nosi czarną sukienkę i buty, na szyi wielki srebrny krzyż, a usta maluje na fioletowo.
  • Firkle – najmłodszy z grupy, czarnowłosy i ubierający się na czarno, ale podobnie jak Henrietta malujący usta fioletową szminką.
  • Stan – dołącza do gotów, kiedy zerwała z nim Wendy, przez co stracił chęć do życia. Nadal nosił charakterystyczną czapkę, ale w odcieniach szarości, a do tego szare spodnie i szarą koszulkę z Edgarem Allanem Poem i cytatem z jego poematu Kruk – „Nigdy więcej” (ang. Nevermore).

Zachowanie Edytuj

Goci najbardziej lubią spędzać czas paląc, słuchając gotyckiej muzyki i rozprawiając o swoim bólu, o którym nierzadko tworzą wiersze białe. Wieczorami lubią przesiadywać w restauracji i pić kawę. Z reguły ignorują to, co dzieje się wokół nich i zachowują umiarkowane zainteresowanie sprawami innych dzieci, przykładowo w odcinku Black Friday nie przyłączają się do żadnej ze stron w wojnie konsol. Tylko sporadycznie angażują się w „konformistyczne” wydarzenia, jak chociażby w odcinku Rak cyca zachwyca, gdzie wraz z innymi biegną zobaczyć walkę Cartmana i Wendy. Nienawidzą emo, wampirów i mylenia z nimi, jak również szkoły.

Kijek Prawdy Edytuj

W grze South Park: Kijek Prawdy Nowy otrzymuje zwerbowanie gotów. W tym celu musi udowodnić, że nie jest konformistą zasady społeczne, zdobywając odpowiednie ubrania, papierosy, kawę i wykonując gotycki taniec. Goci towarzyszą Nowemu, którego zwykle nazywają „Frodem”, podczas ataku na szkołę i twierdzę Clayde’a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki