FANDOM

Isaac „Ike” Moisha Broflovski – adoptowany brat Kyle’a Broflovskiego, z pochodzenia Kanadyjczyk.

Kilkakrotnie to właśnie Ike’owi poświęcony był scenariusz poszczególnych odcinków, jak chociażby Przedszkolanka puka chłopca, w którym z wzajemnością zakochuje się on w swojej nauczycielce, pani Stevenson. W Taming Strange zaczyna przedwcześnie dojrzewać, co wzbudza niepokój Kyle’a. Kiedy w odcinku Święta w Kanadzie nowy premier Kanady wydaje rozporządzenie nakazujące zwrócenie wszystkich adoptowanych Kanadyjczyków okazuje się, że jego biologicznymi rodzicami są Harry i Elise Gintzowie.

W początkowych odcinkach, jak chociażby pilotażowym Sonda analna Cartmana, Kyle niezbyt lubi Ike’a i często bawi się nim w „kopnij bobasa”, kopiąc go jak piłkę futbolową. Kiedy jednak dowiaduje się o jego pochodzeniu jest zszokowany, ale z czasem zaczyna darzyć go braterską miłością i opiekować się nim. Kyle lubi grać z Ikiem w gry komputerowe, co zostaje przedstawione w odcinku Odgrzewane starocie, kiedy próbuje grać z nim w Call of Duty: Advanced Warefare i Dragon Age: Inkwizycję, ten jednak woli oglądać na YouTubie jak gry przechodzi PewDiePie.

W odcinku Królewski budyń otrzymuje tytuł szlachecki za uratowanie księżniczki Kanady, czego dokonał wraz z innymi Kanadyjczykami – Brzydkim Bobem i Scottem Fiutem – oraz Eskimosem Katuktukiem.

W grze South Park: Kijek Prawdy jest piratem i walczy używając dwóch noży.

Ciekawostki Edytuj

  • Ike jest jedyną postacią, której głosu w obu wersjach polskiego dubbingu użyczała ta sama osoba – Elżbieta Kopocińska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki