FANDOM

Jezus Chrystus – syn Boga, postać drugoplanowa pojawiająca się w wielu odcinkach. Dawniej prowadził własny program telewizyjny zatytułowany Jezus i przyjaciele, w którym odpowiadał na trudne pytania dzwoniących do niego telewidzów. Obecnie jest członkiem grupy superbohaterów Najlepsi Superprzyjaciele.

Po raz pierwszy pojawił się w filmie krótkometrażowym The Spirit of Christmas z 1992 roku, w którym walczył ze złym bałwanem. Trzy lata później pojawił się w kolejnej krótkometrażówce o takim samym tytule, walcząc ze świętym Mikołajem. W serialu zadebiutował w czwartym odcinku, Wielki gejowski rejs Wielkiego Geja Ala. Zginął w odcinku Sanie w ogniu zastrzelony przez Irakijczyków. Zmartwychwstaje i ponownie pojawia się w Fantastycznej opowieści wielkanocnej, gdzie próbuje powstrzymać Billa Donohue przed staniem się papieżem.

W grze South Park: Kijek Prawdy postać otrzymuje zadanie polegające na dwukrotnym odnalezieniu Jezusa w kościele. Kiedy tego dokona, Jezus staje się jego przyjacielem, którego może wezwać na pomoc w walce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki