FANDOM

Kupidynowy Ja – wyimaginowany klon Erica Cartmana, który jako jedyny może go zobaczyć. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Wielka miłość Cartmana z serii szesnastej.

Udział Edytuj

W Wielkiej miłości Cartmana Cartman, uważający, że czarnoskórzy ludzie powinni wiązać się tylko ze sobą nawzajem, planuje zeswatać ze sobą Tokena Blacka i Nichole, zamykając ich na noc w szkolnej sali gimnastycznej. Kiedy zostają uratowani, Cartman podgląda ich, a ci decydują się kontynuować związek. Przy Cartmanie pojawia się Kupidynowy Ja i obaj gratulują sobie dobrze wykonanego zadania. Kiedy jednak Token i Nichole zrywają ze sobą, Cartman traci wiarę w Kupidynowego Ja i tłucze go kijem baseballowym. Oglądając telewizję trafia na reklamę środka przeczyszczającego, a pod wpływem sloganu „bo gdy jest pod górkę, trzeba się przyłożyć” postanawia przeprosić kupidyna i spróbować ponownie zeswatać ze sobą Tokena i Nichole. Po udanej próbie Kupidynowy Ja oświadcza, że znalazł również dziewczynę w sam raz dla Cartmana, którą – ku jego przerażeniu – okazuje się należąca do fundacji „Cuchnące Dzieciaki!” Stacey Muleburg.

W Tweeku i Craigu Cartman za pomocą Kupidynowego Ja próbuje na powrót zeswatać ze sobą Tweeka Tweaka i Craiga Tuckera. Kupidyn odwiedza Craiga i godzi go strzałą, a następnie sika mu do ust. Próbuje również flirtować z Cartmanem, który odrzuca jego amory, twierdząc, że nie jest gejem. Kiedy Tweek i Craig „zrywają” ze sobą, Cartman prosi kupidyna o naprawienie sytuacji – ten zgadza się, ale pod warunkiem, że pójdzie z nim na randkę, na co Cartman niechętnie się zgadza. Kupidynowy Ja strzela w Thomasa Tuckera i sika mu do ust, żeby zaakceptował „homoseksualizm” swojego syna. Pod koniec odcinka, podczas randki, kupidyn masuje Cartmana, co mu się nie podoba, a następnie uprawia z nim seks analny. Wszystko to rozgrywa się w wyobraźni Cartmana, który w rzeczywistości masturbuje się w toalecie, na czym zostaje przyłapany przez swoją matkę.

Osobowość i wygląd Edytuj

Jest kupidynowatym odpowiednikiem Cartmana – ma takie sam jak on włosy, jednak kręcone, w odróżnieniu od prostych włosów prawdziwego Erica. Nie nosi żadnych ubrań, na plecach ma jednak skrzydła i kołczan na strzały, którymi strzela ze swojego łuku.

Kupidynowy Ja jest zawsze uśmiechnięty i bardzo często chichocze charakterystycznym „tihi!”, zwłaszcza kiedy łaskocze go Cartman. Widzi go i słyszy jedynie Eric, co dezorientuje Kyle’a i Buttersa, kiedy widzą Cartmana rozmawiającego samego ze sobą. Cartman rozmawia z nim jak z prawdziwą osobą, narzekając nawet na nieprzyjemny zapach, jaki zostawia po skorzystaniu z toalety i nakazuje mu spuszczać po sobie wodę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki