FANDOM

Felix „PewDiePie” Kjellberg (ur. 24 października 1989 w Göteborgu) – szwedzki komentator gier komputerowych i internetowy celebryta, znany jako posiadacz największej ilości subskrypcji kanału na YouTubie i specjalizujący się w tzw. „let’s playach” z gier. Pojawia się gościnie w odcinkach Ogrzewane starocie i Szczęśliwe hologramy z serii dziewiętnastej.

Udział Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Odgrzewane starocie, w którym Kyle chce pograć z Ikiem w Call of Duty: Advanced Warfare, jednak ten wraz z kolegami woli oglądać na YouTubie let’s playe PewDiePie i uznaje Kyle’a za starego, ponieważ nie rozumie jego fenomenu. Dostrzegając popularność internetowego komentowania, Cartman zakłada na YouTubie kanał CartmanBrah, w którym komentuje komentarze innych ludzi. PewDiePie pojawia się ponownie pod koniec odcinka Szczęśliwe hologramy, wezwany przez osoby mające dosyć komentarzy Cartmana. Zaczyna grać w Call of Duty: Advanced Warfare, a następnie stwierdza, że ten „mały spaślak” go drażni i wyłącza okienko wściekłego Cartmana. Na samym końcu odcinka, przed rozpoczęciem się napisów końcowych, dziękuje South Parkowi za pojawienie się w jego programie.

Ciekawostki Edytuj

  • We vlogu poświęconym swojemu występowi w Miasteczku South Park przyznał, że był przekonany, że nigdy nie zaakceptuje roli w serialu bądź filmie, bo nie potrafi grać i „jest ponad to”. Nie przypuszczał jednak, że mogą poprosić go o to Matt Stone i Trey Parker, dlatego od razu przyjął ich propozycję.
  • Inspiracją dla pojawienia się PewDiePie był przyrodni syn Parkera, z którym autor miał podobne przeżycia jak Kyle z Ikiem. Dodatkowo twórcy stwierdzili, że prawdopodobnie więcej ludzi zapoznało się z Kijkiem Prawdy dzięki let’s playom PewDiePie, aniżeli przejściu gry samodzielnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki