FANDOM

Philip „Pip” Pirrup – uczeń czwartej klasy szkoły podstawowej w South Parku, pochodząca z Wielkiej Brytanii sierota.

Charakterystyka Edytuj

W większości przypadków pojawiał się jako jedna z wielu postaci tła, na przykład podczas lekcji. Sporadycznie odgrywał większą rolę, poświęcony został mu odcinek Pip. Uczył się zachowywać jak dżentelmen, wobec czego charakteryzował się najlepszymi manierami w całej klasie. Bardzo dobrze grał w zbijaka – zdenerwowany rzucał niezwykle silnie i celnie. Miał bardzo optymistyczne nastawianie do świata, wobec czego – podobnie jak Butters Stoch – często był wyśmiewany przez kolegów. W odróżnieniu jednak od Buttersa, z którym chłopcy się kolegują, Pip stanowił obiekt docinek. W odcinku Damien zaprzyjaźnił się co prawda z Antychrystem, ale ostatecznie i on zaczął się z niego naigrawać.

Śmierć Edytuj

W odcinku 201, kiedy Mecha-Streisand demoluje South Park, jako jedyny z mieszkańców postanawia ją powstrzymać. W tym celu prosi ją grzecznie, żeby przestała niszczyć miasteczko, zostaje jednak przez nią zdeptany.

Martwy Pip

Pozostałości Pipa zmiażdżonego przez Mecha-Streisand (po prawej)