FANDOM

Shelly Marsh – uczennica wyższych klas szkoły podstawowej w South Parku, starsza siostra Stana. Ze względu na agresywne usposobienie i fakt, że często bije swojego brata, jest przez niego nazywana „Ogrzycą”.

Charakterystyka Edytuj

Shelly Marsh jest przepełniona złością i nienawiścią, głównie ze względu na aparat, który musi nosić. Jej ulubionym sposobem na uwolnienie się od gniewu i nienawiści jest pobicie młodszego brata, Stana. Gniew wynika również z tego, że nie jest zbytnio ładna, co oznacza, że ​​nikt nie lubi jej w szkole. Ten problem jest omawiany w odcinku "Cat Orgy", gdzie wyznaje to Cartmanowi.

Oprócz ujawnienia jej wrażliwej strony w "Cat Orgy", okazało się, że Shelly okazuje współczucie swojemu młodszemu bratu. Doskonałym tego przykładem jest odcinek "Przedszkole", w którym Shelly ślubuje, że będzie go chronić. W tym samym odcinku widać również, że Shelly troszczy się też o to, w jaki sposób dorasta Stan i stara się go nauczyć jak być odpowiedzialną osobą.

Ciekawostki Edytuj

  • Ponieważ cała rodzina Marsh (oprócz Stana) nosi imiona rodziny Trey'a Parkera, Shelly bierze imię od siostry Trey'a.