FANDOM

Shi Tpa Town (wym. sziti pata), skrót od City Part of Town – dzielnica South Parku, po raz pierwszy pojawiająca się w serii dziewiętnastej, w odcinku Lepsza część miasta.

Udział Edytuj

Kiedy gentryfikacyjna dzielnica handlowo-usługowa SoDoSoPa zaczęła sprawiać, że mieszkańcy przestali odwiedzać City Wok, pracujący tam Kenny McCormick zasugerował Tuong Lu Kimowi stworzenie własnej dzielnicy handlowo-usługowej. Azjata nazywa ją „CtPaTown” i tworzy reklamę podobną do tej, jakimi reklamowała się konkurencja. Ostatecznie w dzielnicy otwarty zostaje sklep Whole Foods, pierwotnie mający powstać w SoDoSoPie.

Po otwarciu Whole Foods dzielnica zyskała na znaczeniu i zaczęły pojawiać się w niej kolejne punkty handlowo-usługowe, w tym m.in. restauracje. Natłok nowych miejsc doprowadził do wykształcenia się w South Parku grupy yelperów, domagających się darmowych posiłków i specjalnego traktowania, pod groźbą opublikowania na Yelpie negatywnej recenzji. Wywiązuje się konflikt pomiędzy yelperami i właścicielami restauracji, którzy ostatecznie przestają wpuszczać recenzentów. Ostatecznie restauratorzy zgadzają się przyjmować yelperów, którzy nie wiedzą, że do ich potraw dodawane są sperma czy plwociny pracowników.

Miejsca Edytuj

W Shi Tpa Town znajduje się większość punktów handlowo-usługowych istniejących w South Parku przed powstaniem SoDoSoPa, w tym m.in. City Wok, Bar Skeetera (przemianowany na Winny Bar Skeetera, który dodatkowo został wyremontowany i przearanżowany) i Red Lobster. Po otwarciu Whole Foods w dzielnicy pojawiło się również wiele innych sklepów, restauracji i barów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki