FANDOM

South Park: The Hits – kompilacja wydana 3 października 2006 roku z okazji dziesięciolecia serialu, zawierająca najlepsze zdaniem fanów oraz Treya Parkera i Matta Stone’a odcinki Miasteczka South Park. Wydanie dla regionu pierwszego różni się znacząco od wydań dostępnych dla regionów drugiego i czwartego.

South Park: The Hits Volume 1 Edytuj

Dwupłytowa kompilacja, która wydana została 3 października 2006 roku na rynku amerykańskim, zawiera czternaście odcinków, komentarz reżyserski oraz krótkometrażowy film Jesus vs. Santa. Wydanie z regionu pierwszego zatytułowane zostało South Park: The Hits Volume 1, ponieważ planowano również część drugą, jednak ostatecznie nigdy nie ukazała się ona na rynku amerykańskim. Kompilacja zawiera następujące odcinki:

Płyta pierwsza:

Płyta druga:

Premiery Edytuj

Region 1 Region 2 Region 4
3 października 2006 Niemcy: 6 maja 2010
Wielka Brytania: 10 maja 2010
3 czerwca 2010

Specyfikacja Edytuj

USA Wielka Brytania Niemcy, Australia
Dźwięk: angielski Dźwięk: angielski
Napisy: angielskie, niemieckie, holenderskie
Dźwięk: angielski, niemiecki, hiszpański
Napisy: angielskie, niemieckie, holenderskie, hiszpańskie

South Park: The Hits Volume 2 Edytuj

W regionie drugim i czwartym The Hits Volume 1 wydane zostało dopiero w maju 2010 roku, zawierało jedną płytę i pozbawione było dodatków. 2 sierpnia tego samego roku w regionach tych pojawiło się South Park: The Hits Volume 2 będące swego rodzaju drugą płytą, jednak ponieważ pomiędzy wydaniem amerykańskim a europejskim minęły cztery lata, zawiera ono inne odcinki niż druga płyta z wydania amerykańskiego:

Premiery Edytuj

Region 2 Region 4
Wielka Brytania: 2 sierpnia 2010
Niemcy: 5 sierpnia 2010
1 lipca 2010

Specyfikacja Edytuj

Wielka Brytania Niemcy, Australia
Dźwięk: angielski
Dźwięk: angielski, niemiecki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki