FANDOM

Veronica Crabtree – kierowca autobusu odwożącego dzieci z South Parku do szkoły, jedna z drugoplanowych bohaterek pojawiających się w pierwszych sześciu seriach.

Występy Edytuj

Pod koniec odcinka Mama Cartmana to tania zdzira zasugerowano, że miała romans z Liane Cartman, przez co potencjalnie mogła być mamą Cartmana, jednak w odcinku 201 ostatecznie okazało się, że to Liane jest jego matką.

Przez większość odcinków pojawiała się jako postać tła, wykorzystywana okazjonalnie do żartów lub w scenach w szkolnym autobusie. Odegrała jednak znaczącą rolę Miasteczku na skraju wieczności, w którym zjeżdża autobusem z drogi, a ten zawisa na skraju urwiska. Natychmiast udaje się uzyskać pomoc, nakazując dzieciom zostać w autobusie pod groźbą zabicia królika. Kiedy uwięzione w autobusie dzieci wspominają swoje życie, Crabtree udaje się dotrzeć do drogi i zatrzymać tirowca. Ten podaje jej pigułki gwałtu – myśląc, że to aspiryna, zjada ich kilka, jednak tabletki jedynie nieznacznie ją uspokajają. Rozpoczyna związek z tirowcem, zapominając o dzieciach, i rozpoczyna karierę jako komik stand-upowy w The Tonight Show with Jay Leno. Dochodzi jednak do wniosku, że takie życie jest puste i idzie oglądać z tirowcem zachód słońca. Pod koniec odcinka zostaje zasugerowane, że wszystko to było tylko snem jednego z chłopców.

W Obozie dla spaślaków Kenny w programie telewizyjnym ma wejść do jej macicy i zostać w niej przez sześć godzin. Crabtree jest podekscytowana, ponieważ nikt nie był tak zainteresowany jej kroczem odkąd miała szesnaście lat. Ponieważ Kenny ma szlaban, numer wykonuje jego sobowtór, który umiera w trakcie. Po wypchnięciu martwego sobowtóra Crabtree stwierdza: „Mówiłam, że jestem ciasną dziewicą” (co jednak nie jest faktem, jako że uprawiała seks z Szefem w odcinku Na ratunek Szefowi).

Żywa po raz ostatni pojawia się w Simsponowie już to zrobili, gdzie zaskoczony Butters widzi ją w simpsonowanej formie – Crabtree krzyczy na niego, a następnie odjeżdża.

Śmierć Edytuj

Crabtree została zamordowana przez Michaela Deetsa w odcinku Niesamowity dar Cartmana. Zostaje znaleziona zamordowana w parku, z odciętą ręką. Funkcjonariusz Mitch Murphy stwierdza, że „Widzowie średnio ją lubili, nie będą za nią tęsknić”, co Harrison Yates komentuje słowami: „Wiem, że nie występowała w ostatnich odcinkach, ale nie zasłużyła na taki los!” Był to jeden z niewielu przypadków burzenia w serialu czwartej ściany. Po śmierci Crabtree nowym kierowcą autobusu został José Venezuela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki